12 Ağustos 2012 Pazar

Hangisi?

   İki arkadaş neden yabancılaşır ki birbirine.Görüşmesen de(görüşemesen de) neden düşmanlaşırsın ki.Biri susunca diğeri neden susar.O kadar paylaştıkları şey varken neden bir kaç ay görüşmeyince içinde ona karşı nefret tohumları ekersin ki.
   Tabi bu durum herkes için geçerli değil tabi.Bir yıl görüşmeyip ardından buluşunca kaldığımız yerden devam ettiğim arkadaşlarım da var.Sanki en son dün konuşmuşuz gibi her şeye olduğu yerden devam ediyoruz.O yeni arkadaşlarını anlatıyor,ben yaşadıklarımı,o beni biraz güldürüyor,ben eskiden yaşadıklarımızı anlatıyorum.
   Peki hangisine arkadaş diyebilirsin? Ya da yanlış soruyorum hangisi dost?
   Her gün görüşüp bir kaç ay ayrı kalınca yabancılaştıkların mı,belki bir yıl görüşmeyip kaldığın yerden devam edebildiklerin mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder